נטפליקס תרכוש את רוקו? כותרות היום בשוק

שמועות שנטפליקס עשויה לרכוש את רוקו מקפיצות את האחרונה ב11%, כל העיניים נשואות לנתוני האינפלציה בארה"ב שיתפרסמו בשישי הקרוב ומה הקשר בין טארגט לירידה במניות השילוח הימי? כל כותרות השוק. (8-6-2022)

דורון בראס

נטפליקס בדרך לצעד אסטרטגי?

חברת הסטרימינג רוקו (ROKU) עולה 11% לאחר שמועות שזלגו שנטפליקס מתכננת לרכוש את החברה. חברת רוקו מתעסקת במכירת מכשירי סטרימר ובפרסום. כידוע, חברת נטפליקס נחתכה כמעט 80% מתחילת שנת 2022, האם החברה בדרכה לביצוע צעדים ושינויים משמעותיים על מנת לחזור לפסגה? נמשיך לעקוב.

שוק מדשדש

כל עיני המשקיעים נשואות לנתוני האינפלציה בארה"ב שצפויים להתפרסם ביום שישי, הנתונים שיתפרסמו צפויים להשפיע מאד על תנודתיות השוק, ולכן בימים האחרונים השוק ללא כיוון ברור.

נכון לכרגע שוקי המניות בארה"ב נסחרים בירידות שערים, ומוחקים את העליות מתחילת השבוע, כאשר המשקיעים מוטרדים מעליית תשואות האג"ח ומהסימנים להאטה כלכלית. גם מחירי הנפט המאמירים מגבירים את החששות מפני עלייה נוספת באינפלציה.

מדד ה-S&P 500 נחלש 0.82%, והנאסד"ק מוחק 0.6%.

אינטל יורדת - ענקית המעבדים יורדת ב-3% לאחר המלצה שלילית מבנק ההשקעות סיטי. בבנק הזהירו בפני השקעה בה מכיוון שמעריכים כי אינטל תדווח בקרוב למשקיעים כי תפספס את צפי האנליסטים ברבעון הקרוב.

טארגט מתקנת - אמש טארגט פרסמה אזהרת רווח נוספת שגרמה לירידה חדה במנייה, כעת המנייה נסחרת כמעט באותו מחיר שנסחרה לפני אזהרת הרווח.

מה הקשר בין אזהרת הרווח של טארגט לירידה במניות השילוח הימי?

עקב אזהרת הרווח השנייה בתוך חודש של חברת טרגט, בתי ההשקעות והבנקים הגדולים בארה"ב הורידו את דירוג חברות השילוח הימי, בחשש שהפגיעה ברשתות הקמעונאות תפגע גם בהן.

ענף הקמעונאות נפגע וצפוי להמשיך להיפגע, ובהתאם הייבוא הרב של הענף דרך חברות השילוח הימי צפוי להצטמק דרמטית.

האם הירידות בענף דווקא נותנות נקודות כניסה טובות לידיים חזקות? או שהענף דווקא לפני גל ירידות?

רוצים לקבל את הסקירות הכי מקצועיות בארץ, מפגשי משקיעים, עדכונים חמים לפני התקשורת ועוד? תצטרפו עכשיו ל"ישראל בורסה". הרשמה בקישור.

מובהר ומודגש כי הכותב [מחזיק בניירות ערך שהונפקו על ידי החברה נשוא המאמר] או [מספק שירותי ייעוץ לחברה בתחום שוק ההון ומקבל תמורה עבור כך]  ("החברה"), ועל כן קיים לו עניין אישי בחברה ובניירות הערך שלה. אין לראות במידע המובא במאמר כהצעה או שידול לקנות, למכור או לבצע עסקה כלשהיא בנייר ערך או מכשיר פיננסי אחר שהונפק על ידי בחברה, ואין באמור משום המלצה או הבעת כדאיות לגבי השקעה בחברה. המידע שמסופק במאמר הינו לצורך אינפורמטיבי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו ונתוניו האישיים של כל אדם.


מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: