חדש בעולם-מנוע חיפוש ויזואלי

Mobli Media הודיעה היום על השקת EyeIn, מנוע החיפוש הוויזואלי הראשון לתוכן גולשים בטכנולוגיה פורצת דרך. (16-6-2015)

עינב כהן

התפתחות חדשה בתחום הרשתות החברתיות משולבות מנוע חיפוש.

Mobli Mediaהודיעה היום על השקת EyeIn, מנוע החיפוש הוויזואלי הראשון לתוכן גולשים בטכנולוגיה פורצת דרך.

מנוע החיפוש חוצה הפלטפורמות של EyeIn מספק דרך חדשנית לחפש ולהיחשף לתוכן וויזואלי המופק על ידי גולשים ברשתות החברתיות, הנוגע לאירועים וטרנדים נוכחיים בכל רחבי העולם, בכל רגע, זמן ומקום.

עוד הודיעה היום Mobli Media על השקת  EyeIn לאתרי חדשות ותוכן, תוספת ייעודית למנוע החיפוש המשתמשת במגוון רחב של תכני גולשים להעשרת מאמרי טקסט.

מנוע החיפוש של EyeIn מספק דרך חדשנית לאתרי חדשות ותוכן ליישם תוכן וויזואלי מהמדיה החברתית וליצור חוויית משתמש מלאה ומהנה יותר המקדמת את מטרות הליבה של העסק שלהם.

חווית צפייה בזמן אמת ע"י תוכן גולשים

כיום, כל רגע ששווה לראות מתועד ומועלה לרשת, בין אם מדובר בהופעה, אירוע ספורט או חדשות.

מנוע ה-EyeIn אוסף, מנתח, ומעניק לגולשים גישה לכל אותם הרגעים, וכן ערך מוסף באמצעות היכולת לחקור פרספקטיבות שונות ביחס לטרנדים והאירועים הנוכחיים הכי חמים ברחבי העולם, תוך הענקת חוויה מהנה ואינטראקטיבית יותר.

מהיום, EyeIn זמין בצורת מנוע חיפוש, אפליקציית מובייל ותוסף לאתרים שכבר נוסה כפיילוט על ידי מספר אתרי חדשות ותוכן מובילים בעולם.


EyeInמשתמש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כיום של Computer Vision, NLP ו Machine Learning לצורך זיהוי, ניתוח וסיווג של תוכן גולשים ויזואלי, וכן תעדוף שלו לפי מידת הרלוונטיות.

הטכנולוגיה והאלגוריתמים של EyeIn לזיהוי אירועים מסוגלים לסווג תמונות (סלפי, נוף וכו`), לסנן סרטונים על פי עליות בעוצמת הקול המאפשרות זיהוי אוטומטי של הרגעים החשובים בסרטונים באמצעות ניתוח דינמיקת השמע, והענקת האפשרות לתעדף חדשות, משחקים ואירועים.

תהליך זה מאפשר ל-EyeIn להביא לקדמת הבמה את התמונות והסרטונים הטובים והרלוונטיים ביותר, ולהעניק למשתמשים גישה חסרת תקדים להופעות, אירועי ספורט, התכנסויות, מבזקי חדשות ואירועים ברחבי העולם בזמן אמת. באמצעות ההתחברות לתוכן הגולשים, EyeIn מעניק את הגישה המקיפה ביותר שקיימת כיום יחד עם יכולת ייחודית לצפות בתוכן מקורי מכל רחבי העולם הן בזמן אמת וכן רטרואקטיבית.
EyeIn משתמש בתוכן גולשים המוגדר ציבורי בלבד.

היקף ההשקעה ב Mobli Media מסתכם בכ-330_מיליון ש"ח .

"לחוות את העולם דרך אחרים"

משה חוגג, מנכ"ל ומייסד Mobli Media  ויו"ר קרן ההשקעות סינגולריטים אמר היום: "אנו שמחים לבשר היום על השקת  EyeIn  מבית Mobli Media.  EyeInממציא מחדש את המונח חיפוש.

מהיום גולשים בכל רחבי העולם יכולים לראות ולחוות את העולם דרך עיניהם של אחרים. לראשונה משתמשים יוכלו לחפש ולגלות תוכן גולשים הקשור לאירועים או טרנדים גלובליים או נוכחיים כלשהם, בכל עת ובכל מקום בעולם.

EyeIn גם מאפשר לאתרי תוכן וחדשות לשלב תמונות ונקודות מבט חדשות בזמן אמת בתוך הכתבות שלהם. EyeIn מתגבר על מחסומי הזמן והמרחב, ומעניק לאתרי תוכן וחדשות גישה לכל מה שמתרחש ולכל הטרנדים ברחבי העולם. על ידי הענקת יכולת זו EyeIn מאפשר לאתרים להגביר שהייה ומעורבות באתר, להגדיל הכנסות ולספק חוויית משתמש טובה יותר באופן כללי".

עידו שדה, משנה למנכ"ל Mobli Media אמר היום: "EyeIn ממזג תוכן ויזואלי עם רמה של אותנטיות ואובייקטיביות שטרם נראו כמותן. המוצר הזה הוא תוצאה של שלוש שנים של חידושים אלגוריתמיים מדהימים שנועדו ליצור מנוע חיפוש שיהיה מסוגל לעמוד בהבטחת המוצר.

EyeIn מאפשר לנו להעניק למשתמשים ולאתרי החדשות והתוכן רמה חסרת תקדים של גישה בזמן אמת אל הטרנדים והאירועים החשובים ביותר עבורם, ורמת אותנטיות המתאפשרת רק עם פלטפורמת תוכן גולשים טהורה".

מובהר ומודגש כי הכותב [מחזיק בניירות ערך שהונפקו על ידי החברה נשוא המאמר] או [מספק שירותי ייעוץ לחברה בתחום שוק ההון ומקבל תמורה עבור כך]  ("החברה"), ועל כן קיים לו עניין אישי בחברה ובניירות הערך שלה. אין לראות במידע המובא במאמר כהצעה או שידול לקנות, למכור או לבצע עסקה כלשהיא בנייר ערך או מכשיר פיננסי אחר שהונפק על ידי בחברה, ואין באמור משום המלצה או הבעת כדאיות לגבי השקעה בחברה. המידע שמסופק במאמר הינו לצורך אינפורמטיבי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו ונתוניו האישיים של כל אדם.


מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: