ירידות בתל אביב - עסקה גדולה לאלביט

לאחר יום ירוק, המסחר בתל אביב מתנהל בירידות קלות. אלביט הודיעה על עסקה עבור לקוח בינלאומי בהיקף של 70 מליון דולר. (27-6-2022)

דורון בראס

לאחר יום ירוק - ירידות קלות בתל אביב 

בורסת תל אביב מתנהלת במגמה שלילית ביומו השני של שבוע המסחר האחרון לחודש יוני. נכון לשעה זו, מדד הדגל של שוק המניות הישראלי, ת"א 35, יורד ב-0.3%. מדד ת"א 90 יורדת ב0.24%.

גם במדדי המניות הענפיים נרשמת מגמת ירידה קלה, כאשר מדד ת"א נדל"ן יורד 0.4%, בעוד מדד בנקים 5 עולה 0.04%. מדד ת"א נפט וגז עולה 0.21%, ואילו מדד ת"א טכנולוגיה עולה כ-0.05% עם פתיחת המסחר.

בקרב מניות מדד ת"א 125, מחזורי המסחר הגדולים מתרכזים במניותיהם של בנק לאומי שיורדת 0.16%, איי סי אל עם ירידה 2.53%,ומזרחי טפחות שעולה 0.7%. את העליות הבולטות בין מניות המדד רושמות חברת אלקטריאון עם 11% ומשלימה 17% בחמשת ימי המסחר האחרונים, נפטא ודניה סיבוס עולות כ-4.5%.

שינויים ארגוניים ומינויים חדשים בבנק הפועלים

אמש, בנק הפועלים, מהבנקים הגדולים והמרכזיים בישראל, דיווח כי יתבצעו מספר שינויים בבנק הפועלים הכוללים שינויים ארגוניים ומינויים בבנק. על פי הדיווח, היחידות השונות של חטיבת החדשנות ואסטרטגיה יפוצלו בין חטיבות הבנק.

לאחר הפיצול, חטיבת שווקים פיננסיים ובנקאות בינלאומית, שבראשה עומד המשנה למנכ"ל ידין ענתבי, תרכז את זרוע ההשקעות והפיתוח העסקי האסטרטגי של הבנק ובנוסף לפועלים אקוויטי (זרוע ההשקעות הריאליות של הבנק) תקבל לאחריותה גם את יחידות הפיתוח העסקי התאגידי וביט. יחידות האסטרטגיה, דאטה ואנליטיקה יועברו מחטיבה החדשנות והאסטרטגיה לאחריות החטיבה הפיננסית בראשה עומד המשנה למנכ"ל רם גב. חשבות הבנק תופרד מהחטיבה הפיננסית והחשבונאי הראשי, גיא כליף יוכפף ישירות למנכ"ל הבנק.

גולן שרמן, משנה למנכ"ל, המכהן כממונה על חטיבת החדשנות ואסטרטגיה, ייצא לתקופת חל"ת.

מניית בנק הפועלים לא הגיבה ממש לדיווחים, וכעת נסחרת ללא שינוי ממועד פרסום הדיווח.

עסקה נוספת לאלביט מערכות - 70 מליון דולר

אלביט מערכות הודיעה היום כי זכתה בחוזה בסכום של כ-70 מיליון דולר לספק פתרון לוחמה אלקטרונית (ל"א) עבור לקוח בינלאומי. החוזה יבוצע במהלך תקופה של שנתיים וחצי.

אלביט מערכות תספק יחידות קרקעיות של לוחמה אלקטרונית ומודיעין אותות (סיגינט) המצוידות באמצעי איסוף מודיעין אלקטרוני, אמצעי נגד אלקטרוניים וכן במערכות שליטה ובקרה. יחידות אלו תייצרנה תמונה אווירית וקרקעית פאסיבית מקיפה ותספקנה תמונה אלקטרונית של מערך הכוחות בשדה הקרב, אשר תאפשרנה מענה אפקטיבי לאיומים אוויריים וקרקעיים.

עסקה זו מצטרפת לעסקאות נוספות שחתמה אלביט בתקופה האחרונה, ונראה שהחברה ממשיכה לייצב עצמה כמובילה עולמית בתעשייה הצבאית.

מניית אלביט נסחרת בירידה של 0.4%.

רוצים לקבל את הסקירות הכי מקצועיות בארץ, מפגשי משקיעים, עדכונים חמים לפני התקשורת ועוד? תצטרפו עכשיו ל"ישראל בורסה". הרשמה בקישור.

מובהר ומודגש כי הכותב [מחזיק בניירות ערך שהונפקו על ידי החברה נשוא המאמר] או [מספק שירותי ייעוץ לחברה בתחום שוק ההון ומקבל תמורה עבור כך]  ("החברה"), ועל כן קיים לו עניין אישי בחברה ובניירות הערך שלה. אין לראות במידע המובא במאמר כהצעה או שידול לקנות, למכור או לבצע עסקה כלשהיא בנייר ערך או מכשיר פיננסי אחר שהונפק על ידי בחברה, ואין באמור משום המלצה או הבעת כדאיות לגבי השקעה בחברה. המידע שמסופק במאמר הינו לצורך אינפורמטיבי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו ונתוניו האישיים של כל אדם.


מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: