עקבו אחרינו
ברשתות החברתיות:
לפרטים נוספים
צלצלו:
050-756-0642
isbursa@gmail.com
לפרטים נוספים צלצלו: 050-756-0642
isbursa@gmail.com או שלח לנו וואטסאפ

מנכל פורסייט: אנו מתקרבים למטרה

משקיעי מניית פורסייט, התעודדו מעט בחודשיים האחרונים,לאור התפתחויות בחברה שעשוים לקרב את החברה לעבר עסקת מסחור. מנכ"ל החברה, חיים סיבוני, בראיון מיוחד ל"ישראל בורסה" מסביר מדוע החברה עשתה צעד נוסף לעבר היעד. (2-9-2019)
מנכל פורסייט: אנו מתקרבים למטרה

עינב כהן

משקיעי מניית פורסייט, התעודדו מעט בחודשיים האחרונים,לאור התפתחויות בחברה שעשוים לקרב את החברה לעבר עסקת מסחור.

אך למרות ההודעות המשמעותיות,התנודתיות במנייה עדיין גבוהה, והמשקיעים מחכים לראות מתי יבוא הפיצוץ הגדול בדמות עסקת מסחור או אקזיט.

מנכ"ל החברה, חיים סיבוני, בראיון מיוחד ל"ישראל בורסה" מסביר מדוע החברה עשתה צעד נוסף לעבר היעד.

לפני חודשיים, הודיעה החברה, הפועלת בתחום של מערכות ראייה ממוחשבות לרכב ומניעת תאונות דרכים, כי חתמה על הסכם שיתוף-פעולה טכנולוגי רב-שלבי עם ספק משנה סיני (Tier One) לתעשיית הרכב, לפיתוח פתרונות תחבורה חכמה עבור תעשיית הרכב הסינית, ובפרט לשני יצרני רכב סיניים.

לא מדובר הפעם בעוד הזמנת "ערכה" או פיילוט, אלא בפיתוח משותף של שתי החברות.

סיבוני: "מדובר בעסקה בסדר גודל אחר ממה שעשינו עד היום ואנו מתקרבים למטרה.

הפיתוח המשותף יהיה לפי דרישה ממוקדת של אחד או שניים מיצרני הרכב, כך שאם נעמוד בדרישות שלהם-זה יגיע למסחור".

מה הסיכוי שאכן תעמדו בדרישות וכמה זמן זה ייקח?

"זה מהלך רב שלבי עם סיכוי גדול יותר לסגור עסקה וזו הזדמנות גדולה בשבילנו.ברגע שנקבל את הדרישות נהיה יותר חכמים לגבי תקופת הזמן הנדרשת והיכולות שלנו".

בנוסף,הצגתם גם אצל השכנה ביפן. איך היתה ההתרשמות מהמוצר?

"התגובות ביפן היו מצויינות וחברה יפנית הזמינה אצלנו ערכה. עלינו על שיטה לערוך רוד שואו איזורי, הצגנו גם בצרפת וארה"ב וכעת אנו מציגים באירופה.

הדגמת היכולות גורמת לכך שחברות רוכשות מספר ערכות של אב טיפוס ועושות את הבדיקות שלהם וכך אנו מעלים את האפשרות לסגירת עסקה מסחרית".

בעבר אמרת לי שארה"ב  מחוץ לתחום מבחינתכם כי מובילאיי שולטת שם.מה קרה ששיניתם את דעתכם?

"החלטנו גם לפנות לשוק האמריקאי משום שהגדלנו את מערך השיווק ומצאנו שיש שם מקום בשבילנו. פגשנו הרבה חברות וערכה אחת אף נמכרה ללקוח אמריקאי".

הרבה ערכות כבר נמכרו ויחד עם זאת אתם לא מביאים עסקת מסחור עד עכשיו.

"החברות האלה עובדות בקצב שלהם,לאט לאט, הם מחזירים לנו את המוצר עם דרישות שדרוג ואנו פועלים להתאים להם אותם,וכך נוצר מעגל של מקצה שיפורים ,שטוב לנו לפיתוח המוצר גם בשביל כולם ולא רק לחברה אחת ספציפית".

אלביט מערכות אתכם בשיתוף פעולה על שיווק המוצר הזה. תוכל לפרט מה קורה איתם כרגע?

אלביט זיהו מהר את הפוטנציאל והם משווקים אותנו בעולם ואנו ממתינים לשמוע מהם.

במקומות שהם יזכו בחוזים, הם ישלבו את המערכת שלנו ואז הם יזמינו מאיתנו רישיונות תוכנה לפי כמות".

באיזה מערכות שלהם ישולבו המוצרים של פורסייט?

"טנקים, נגמשים ורכבים אוטונומיים משודרגים".

בנוסף להתקדמות במערכות המצלמה לרכב, חברת פורסייט המחזיקה  בחברת איי-נט בבעלות מלאה,הודיעה ב-14 לאוגוסט,כי השלימה ניסוי מוצלח למניעת תאונות, מבוסס סלולרי, שעמד בכל הקריטריונים שהוגדרו מראש.

יותר מ 8,500 משתמשים מרחבי ישראל ומחוצה לה השתתפו בניסוי.

ניסוי זה הדגים את ההוכחה הטכנולוגית לכך שניתן יהיה להטמיע את פיתרון Eye-Net בקנה מידה גדול.

במהלך ששת ימי הניסוי,מערכת Eye-Net סיפקה התראות בזמן אמת למשתמשים בכחמישה אירועים שנחשבו כבלתי בטוחים על ידי המערכת.

חיים,עברתם שלב. מה מכאן?

"אנו מתכוונים בחצי שנה הקרובה, לאחד כוחות עם אפליקציה גדולה פעילה וכך להתחבר למיליוני משתמשים.

השאיפה היא לגדול כל שנה בפי 10 משתמשים".

איך מרוויחים מזה כסף?

"אנו מכוונים לעולם חברות הביטוח והליסינג

העולם נהייה מדוייק יותר, נהגים ישלמו ביטוח לפי קילומטראז` ולפי התנהגות הנהג.

כדי לזה ייקרה, אנו צריכים ליצור באפליקציה דאטה גדולה, כך שישתלם לשתף איתנו פעולה.

בשלב השני, התוכנית שלנו הנה להתחבר ליצרניות רכב גדולים שכבר ישלבו את האפליקציה בתוך מערכות המולטימדיה שלהם,אני חושב שיש לנו פה הזדמנות גדולה היות ואין מערכת כזו בעולם,יש לנו הרבה אפשרויות להציף ערך ואנו מאמינים שכך יהיה".

מובהר ומודגש, כי המאמרים המידע והראיונות המתפרסמים בפורטל "ישראל בורסה" מסופקים כשירות למידע בלבד,ולא כהמלצות קנייה או מכירה בבורסה ואין לראות בהם תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, לשיווק השקעות או ייעוץ השקעות לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן.

כותבי המאמרים ,הנם כתבים בלבד ולא יועצי השקעות.

וכן מודגש,כי לכותבי המאמרים בפורטל זה, יש אחזקה בחלק מהמניות ,והם עשויים למוכרן מעת לעת.

חשוב להבין, כי במידע הנכתב במאמרים, עשוי ליפול טעויות וכן עשויים לקרות שינויי שוק ו/או שינויים אחרים במנייה, וכי עלולות להתגלות סטיות בין הנתונים הנכתבים למצב החברה בפועל.

אי לכך,צוות "ישראל בורסה", לא יהיה אחראי בכל צורה שהיא, לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה.

 

פרסומת
פרסומת

פרסומת
פרסומת