עקבו אחרינו
ברשתות החברתיות:
לפרטים נוספים
צלצלו:
050-756-0642
isbursa@gmail.com
לפרטים נוספים צלצלו: 050-756-0642
isbursa@gmail.com או שלח לנו וואטסאפ

לפתוח הזדמנויות לעסק שלך

שירותי פרסום שניתנים על ידי אנשי מקצוע יכולים להיות השקעה משתלמת עבור בעלי עסקים קטנים וגדולים. באיזה שירותים כדאי להתמקד ואיך יוצרים באמצעותם הזדמנויות עסקיות ורווחיות? הנה כל הפרטים (30-1-2018)
לפתוח הזדמנויות לעסק שלך

עיקר תשומת הלב של בעלי עסקים בארץ ובעולם מופנית לנושא של גיוס לקוחות. על אף החשיבות הברורה של שימור לקוחות קיימים והגדלת רווחים באמצעות תמחור מחדש של מוצרים ושירותים, בעלי עסקים צריכים כל הזמן לחשוב כיצד הם מגדילים את מספר הלקוחות שלהם. אחת הדרכים לעשות את זה היא באמצעות השכרת שירותי פרסום מצד אנשי מקצוע.

יש מגוון רחב של שירותים שאותם ניתן לשכור בשביל לפתח את העסק. בראש ובראשונה, בעלי עסקים צריכים לדאוג לתדמית ולחזות שלהם. בהיבט הפיזי עליהם לעשות את זה באמצעות שיפוץ של החנות או המשרד, בעוד בהיבט הווירטואלי עליהם לדאוג לנוכחות מקוונת. את הנוכחות המקוונת משיגים בעזרת הקמת אתר אינטרנט מעודכן והפעלת דף עסקי ברשתות החברתיות.

למה משתלם לבעל עסק לשכור אנשי מקצוע?

הבעיה היא שלרוב בעלי העסקים אין את הידע והרקע הנדרשים על מנת לבנות אתר אינטרנט או לבצע קידום במנועי חיפוש. לכן מבחינתם הפתרון הוא לפנות לאנשי מקצוע ולהשתמש בשירותי הפרסום שלהם. מלבד העובדה שמדובר בהוצאה מוכרת לצרכי מס הכנסה, היא משתלמת בטווח הקצר והארוך.

בעזרת השקעה נכונה בפרסום ניתן להגדיל את החשיפה של העסק ולהגיע לקהלים חדשים. הפרסום מאפשר לעסק לנצל טוב יותר את המשאבים שעומדים לרשותו ולהרחיב את פוטנציאל ההשפעה. יתרה על כך, בעלי עסקים יכולים לגוון את אופי השימוש בתקציב הפרסום שעומד לרשותם. הם יכולים לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע לפרסום מסורתי ברדיו, בעיתון, בשלטי חוצות או בטלוויזיה, ובמקביל להקדיש נתח אחר מהמחזור למודעות בגוגל, בפייסבוק ובאינטרנט.

איך משתמשים בפרסום כדי ליצור הזדמנויות עסקיות?

המטרה של פרסום יעיל היא להעלות על פני השטח הזדמנויות עסקיות ולהחזיר את ההשקעה. האפקטיביות של הפרסום נמדדת בהנעה לפעולה ובמספר הלקוחות החדשים שמגיעים לעסק. בתוך כך, כמובן שכל בעל עסק עשוי להגדיר מטרות מעט שונות עבור הפרסום. לצד בעלי עסקים שבודקים את השורה התחתונה בלבד, יש כאלה שמשתמשים בשירותיהם של משרדי פרסום ומשרדי יחסי ציבור בשביל לשפר את המוניטין שלהם או לנהל משברים.

ככל שיש לעסק יותר הזדמנויות עסקיות, כך סביר להניח שלפחות חלק מהן יהפכו לרווח כלכלי. מלבד פרסום שירותים ומוצרים, בעלי עסקים צריכים לשווק את עצמם על מנת ליצור שיתופי פעולה.

שיתוף פעולה בין עסקים הוא מודל כלכלי מוצלח שמרחיב את נתח הפעילות ומגדיל את הפוטנציאל. עסק שרוצה לפתוח לעצמו הזדמנויות חדשות לא יכול להגביל את עצמו, אלא עליו למצוא כל הזמן תחומים חדשים שאליהם הוא יכול לזלוג על מנת לצמוח.


 

 

מובהר ומודגש, כי המאמרים המידע והראיונות המתפרסמים בפורטל "ישראל בורסה" מסופקים כשירות למידע בלבד,ולא כהמלצות קנייה או מכירה בבורסה ואין לראות בהם תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, לשיווק השקעות או ייעוץ השקעות לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן.

כותבי המאמרים ,הנם כתבים בלבד ולא יועצי השקעות.

וכן מודגש,כי לכותבי המאמרים בפורטל זה, יש אחזקה בחלק מהמניות ,והם עשויים למוכרן מעת לעת.

חשוב להבין, כי במידע הנכתב במאמרים, עשוי ליפול טעויות וכן עשויים לקרות שינויי שוק ו/או שינויים אחרים במנייה, וכי עלולות להתגלות סטיות בין הנתונים הנכתבים למצב החברה בפועל.

אי לכך,צוות "ישראל בורסה", לא יהיה אחראי בכל צורה שהיא, לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה.

 

פרסומת
פרסומת

פרסומת
פרסומת