כל האמת בפרצוף על חברות הקנאביס

ישראל מעצמת קנאביס, ואתר "ישראל בורסה", עושה סדר בתעשייה, על החוזק הישראלי, משמעות ייצוא הקנאביס, מי חברות הקנאביס המובילות, מה עושה כל אחת. המדריך למשקיע המבולבל. (5-2-2019)

ע.א


בשנה וחצי האחרונות אנחנו עדים לתעשיית ה-קנאביס שקורמת עור וגידים מתחת לרגלינו.

מאיפה החלה ההיסטריה הזו? מה קרה פתאום שעוד מדינה ועוד מדינה בארה"ב(9 במספר) אישרו לגליזציה ו33 מדינות אישרו מדיקליזציה.

מדובר בצמח שקיים כ3000 שנה ותמיד שימש כתרופה. ב75 שנים האחרונות הצליחו לעשות דה לגיטימציה מטורף לקנאביס בארה"ב ובשאר בעולם ושמו את הצמח בשורה אחת עם קוקאין/אסיד/ הרואין וכו`. 3-4 דורות שמכניסים לכולם לראש כמה הסם הזה מסוכן וכמה זה יכול להרוס לנו את החיים. "החסה של השטן".

כמה משוואות פשוטות שניתן להסיק על עתיד השוק:

גיל המחוקק הממוצע


בסופו של יום, בכל מדינה ומדינה ייכנסו פוליטיקאים צעירים יותר. פוליטיקאים צעירים יותר שכנראה ראו/ניסו בחייהם את הצמח ה"מסוכן הזה".

מכירים את השפעות הצמח עליהם/חבריהם מקרוב. מיליארדי דולרים שנזרקו לפח ע"י האולד סקול של הפוליטיקה למלחמה מיותרת במריחאונה. מצד אחד הממשל (ולא משנה באיזו מדינה) נלחם יותר ויותר בתופעה,  ומהצד השני הצמח נהיה אהוד יותר ויותר באוכלוסייה(ולא משנה איפה,  ארה"ב כדוגמא-מעל 56% תמיכה בלגיליזציה מלאה ומעל 92% תמיכה במדיקליזציה).

המשוואה  הזו מבחינתי היא הפשוטה ביותר. ככל שגיל המחוקק ירד כך עוד ועוד מדינות יורידו את האיסורים  המיושנים על הקנאביס.

שימושי הקנאביס-אוקיינוס אדום לאוקיינוס כחול


ידוע לכולנו, שהחלום הכי גדול לכל חברה שנמצאת באוקיינוס אדום מלא כרישים ודם במים(תחרות עצומה, שוליי רווח נשחקים, עוד ועוד מתחרים פושטים רגל) לעבור לאוקיינוס הכחול(בו אין כרישים, אין תחרות, יש מספיק ביקוש והמון מקום להתרחב ולהיות חדשני בענף).

ניתן לראות בשנה האחרונה כמה תופעות מעניינות. בגלל הדה לגיטימציה המטורפת שעברנו שנים רבות  התהליך איטי אך בקצב עוד ועוד חברות לוטשות עיניים לתעשייה החדשה. 

קורונה(קונסטוליישן ברנד) השקיעה 5 מיליארד דולר בקנופי למטרת בירת קנאביס ללא אלכוהול. נוברטיס משתפת פעולה עם טילריי.  אלטריה(מלבורו) השקיעה 1.8 מיליארד דולר בקרונוס והמון המון שמועות(קוקה קולה ואסתי לאודר למשל) על חברות נוספות.


אלה החלוצות שמבינות שיש להם פה אוקיינוס כחול  ואם נבחן את התחומים שיכולים להתפתח:


קנאביס רפואי- שם טמון העתיד האמיתי . אין טעם להרחיב בנושא מלבד העובדה שאין הוכחות קליניות עדיין לקנאביס.

מחקרים קליניים הם מחקרים ארוכים ויקרים. לצד העובדה שאין מחקרים קליניים מוכחים, תגובות המטופלים לקנאביס רפואי בשמים. ניתן למצוא ברשת מחקרים חד משמעית שבעלי רישיון לקנאביס רפואי מעדיפים אותו על פני התרופות הקונבנציונאליות( אופיואידים למיניהם).

הקנאביס כתרופה מהווה אוקיינוס כחול לחברות פארמה ותרופות. שוק התרופות עומד על הרגליים האחוריות כנגד העציץ שכל אחד יכול לגדל בבית אך אם נוברטיס משתפת פעולה עם טילריי כנראה חברות שמבינות שהרכבת יצאה לדרך.

 

קנאביס לפנאי- אוקיינוס כחול לחלוטין. יש מספיק צרכנים למוצר ומספיק מדינות שיאשרו בעתיד לגליזציה מלאה.

 

קוסמטיקה- השמועות על אסתי לאודר לא באות משום מקום.

הcbd  הוא החלק הלא פסיכו אקטיבי בצמח  ומבחינת רגולציה מאושר כבר בחלק גדול מהעולם. הcbd  נחשב בעל מעלות רבות כגון טיפול בתשישות, כאבים ועוזר למראה העור.  ניתן לייצר ממנו מוצרים קוסמטיים רבים וחברות קוסמטיקה יכולות להיכנס לאוקיינוס כחול לגמרי-  הרי אין חברת קוסמטיקה שלא אוהבת לייצר מוצרי פרימיום(בעלות גבוהה יותר).

 

משקאות ומזון על בסיס  קנאביס- חברות מוציאות עוד ועוד ליינים של מוצרים חדשים. המוצר מתרחב לרוחב ולאורך ללא הפסקה. חברות מנסות לחדש מצד אחד וגונזות מוצרים על ימין ועל שמאל. את כל הבסיס לייצור יש להם.

קוקה קולה היא לא היחידה שלוטשת עיניים לכיוון. חברות ששנים על גבי שנים מייצרות משקאות/מאכלים שהקשר ביניהם לבין בריאות הגוף הוא מקרי בהחלט מתחילות להבין שאולי מגיע הפתח שלהם לאוקיינוס כחול של מוצרים בריאים.

 

הספורט והבריאות- זרעי ההמפ  נחשבים כמזון על. ערך תזונתי של : 33%-37% אחוז חלבון טהור קל לעיכול. 47% שומנים טובים עם איזון מעולה בין חומצות השומן. 11% פחמימות 2% סוכר ו6% סיבים תזונתיים.

כיום המצב הוא שאם נמצא בדם של ספורטאי מקצועי שרידי קנאביס ולא חשוב אם זה רק cbd  הוא יכול למצוא את עצמו מורחק מחוץ לענף לתקופה לא קצרה.

עם התקדמות הרגולציה סיכוי  יותר מסביר  שחברות מעולם התזונה הבריאה והספורט  יפתחו לעצמן את הדלת לעוד תחום כלכלי.
כסף שחור עובר לשוק הלבן- ישראל כדוגמא

למרות שישראל היא מקום ראשון בעולם  בצרכני קנאביס לפנאי(27% מהאוכלוסיה צרכה קנאביס בשנה האחרונה)- המשוואה היא אותה משוואה בכל מדינה לחוד.

כסף מהשוק השחור עובר לשוק הלבן. כ2.5 מיליארד שח עוברים בשוק השחור על צריכת קנאביס בישראל, משמע כ500 מיליון שח לא מתקבלים כמסים ועוד כ500 מיליון שח (מכספי המיסים) משקיעות הרשויות במלחמה כנגד השימוש בקנאביס.

לא, ישראל ממש לא היעד ללגליזציה  ב5 שנים הקרובות. אבל בסופו של יום מדובר על מעל מיליארד שח שהמדינה יכולה לחסוך עוד לפני שהתחלנו לדבר על יצוא קנאביס רפואי שמוערך גם הוא בכ400 מיליון שח בהערכות הפסימיות(דו"ח מיוחד של היועץ הכלכלי של רה"מ, אבי שמחון שהוכן במיוחד עבור נתניהו להערכת כדאיות היצוא) ומיליארד וחצי שח בשנה ע"פ התחזיות האופטימיות(דו"ח משותף של משרד הבריאות והכלכלה שבדק נאותות יצוא קנאביס בתחילת 2017).

ונשים את ישראל לרגע בצד- התהליך הוא אותו תהליך. יש עליה עצומה בצריכת קנאביס בעולם ובסוף כל מדינה תחליט בעצמה- האם היא רוצה להילחם בתופעה או להרוויח ממנה. האם שווה לה להרוויח ממסים/מקומות עבודה נוספים/הון זר שנכנס למדינה/חיסכון בעלויות האכיפה ודגש על כך שהמוצר שכך או כך יגיע לצרכן(גם אם בצורה לא חוקית) יעבור במפעל ויכלול בקרת איכות מלאה בתקן  של מפעל תרופות gmp  או להמשיך להילחם בתופעה שמשום מה מסרבת לעצור.

ישראל- אימפריית קנאביס?


16 חברות קמו בשנה האחרונה בטרנד הנוכחי. 16 חברות שנכנסו לתוך שלדים בורסאיים ורוצות להציג פעילות רווחית/צומחת לציבור המשקיעים בבורסה הקטנה והלא נזילה שלנו.

בראיון שעינב קיים עם גלעד אלטשולר לפני כשבועיים נטען ע"י אלטשולר שהקנאביס הוא בועה ובסופו של יום  יישארו כמה חברות חזקות וכל השאר ימחקו. אז למרות שאני מאוד מאמין בסקטור, אני מסכים איתו במאת האחוזים.

במהלך השנה האחרונה ניתן לראות בארה"ב ובקנדה שעוד חברות נרכשות/עוברות השתלטות ע"י החברות הגדולות. לאט לאט הספקים הקטנים נרכשים ע"י החברות הגדולות.

להבדיל מכל תחום אחר שהתרסק אחרי כמה שנים כאן מדובר בתחום עם נכסים ממשיים: חוות, מפעלים, רישיונות,  שיתופי פעולה,  מטופלים ובתי  מרקחת/ חלוקה. כל השתלטות/רכישה עולה לא מעט ושווה פרמיה לא קטנה על מחיר המניה אז גם אם לא תפסנו בדיוק את החברה המנצחת וקנינו מניות בחברה עם הנהלה טובה, מבנה מניות טוב, ידע, ניסיון, נכסים, פריסה ואסטרטגיה נכונה סיכוי סביר שהחברה תירכש בפרמיה על מחיר המניה שלה ואת הפרמיה הזאת אנחנו רוצים למצוא.

היתרון היחסי של ישראל על הרבה מדינות באירופה הוא המחקר והפיתוח-ידע וניסיון.

בישראל יש אמנם רק כ40 אלף מטופלים אך מדובר בדטא שנשמר, מאובחן ונחקר במשך עשור.

זנים שמפתחים ומנתחים במשך עשור עם יכולת מיצוי ע"פ תגובות המטופלים.

מתוך 16 החברות יש כמה חברות שלמרות שרווחיהן לא בשמים כבר פיתחו זנים מותאמים ברמה מאוד גבוהה למחלות שונות:  קרוהן, סרטן, אפילפסיה, טרשת נפוצה, פרקינסון, תסמונת טוראט, פוסט טראומה כאבים ועוד.

אלה לא תרופות במלוא מובן המילה(ניסויים קליניים,FDA )אך לאורך ההיסטוריה אנחנו יודעים שחברות שהקשיבו לבסיס הלקוחות שלהם הרוויחו ובענק. את זה יש לנו בישראל. המון ידע. המון ניסיון. באופן מפתיע ישראל עומדת בחוד החנית במחקר ובפיתוח משאר העולם..

חברות שהצליחו לפתח מוצרים שלא חייב לעשן אותם(שמנים,טבליות,קפסולות)- הרי בסוף להגיד לאישה בת 90 לעשן ג`וינט זה לא בהכרח יצליח.

עקב אלפי הודעות במאיה ודיסאינפורמציה משוועת אנסה לעשות סדר בחברות שמעניינות אותי.

בישראל. כיוון שמה שהיה עד עכשיו זה בעיקר אוויר חם אני פחות מסתכל על הגרף אלא על היתרון היחסי לטווח הארוך.במבט מלמעלה.

נתחיל ונאמר שהתקן בישראל הוא סופר מחמיר ובשביל לקבל רישיון ייצוא חברות יעברו שבעה מדורי גיהינום והן צריכות כיס עמוק מאוד.

אתמול קרה דבר בלתי נתפס. הממשלה אישרה יצוא קנאביס.

לאחר שהגיע האישור המיוחל אנחנו מדברים פה על לפחות על שנה קדימה(בתסריט אופטימי) עד שייצא גרם של קנאביס ממדינת ישראל ולכן יש חשיבות עצומה בבחירת החברות הנכונות.

הבורסה בארץ היא גם ככה ג`ונגל והסקטור הזה הוא רכבת הרים אחת גדולה.

גם לאחר שאושר היצוא אז ההייפ יימשך שבועיים-שלושה(אולי אפילו תהיה תופעת המכור בידיעה) וחברות שלא ייתנו עבודה ונתונים פונדמנטליים רציניים יימחקו.

אין פה מקום בשום אופן ל16 חברות כי בשנה שהפוליטיקאים פה בארץ בזבזו את הזמן התעשייה התקדמה בקצב שיא והחברות הקנדיות דורסות ומגיעות כמעט לכל מדינה.


מדיקל-פארמוקן


מבחינתי זאת החברה הבורסאית הכי מעניינת במדינת ישראל .

את הסיפור שלה קיבלנו בצורה הכי מעמיקה בסקירה של טדי ועינב.  מוסדיים(ווליו בייליס וסייבל השקעות) מאחוריה.

חברה עם רקורד אדיר. 5000 מטופלים(משמע דאטה עצום),חברה רווחית עם צמיחה דו ספרתית ושיתופי פעולה סופר מעניינים.

שיתופי הפעולה באוסטרליה ובקמבודיה הם דלת כניסה לשוק האסייתי והם צפויים לקרום עור וגידים בקרוב מאד ובנוסף החברה עומדת לפני הקמת מפעל משלה ולה מותג פרטי של מוצרים שכבר מאושרים.

קשה למצוא טוב מזה ולחברות המתחרות לא יהיה קל להתחרות בידע העצום,בעוצמת המכירות הקיימת,במוצרים שכבר על המדף ובדאטה של החברה הזו.

לסיפור המלא של חברת פארמוקן לחצו פה


 יו ניבו

גם על יו-ניבו כולנו קיבלנו את המידע המקיף ביותר שמשקיע יכול לקבל.

מבחינתי לחברה יש שני אקס פקטורים שיכולים להפוך את החברה לאחת החברות היותר מעניינות פה:

דוקטור שאול מוכתר- הרקורד שלו כרוקח הראשי של צה"ל וניהול מפעל טבע ביפן הולך לפניו. המחקר האחרון שלו היה השפעת הקנאביס על גלאוקומה (לחץ תוך עיני). מדובר באיש מקצוע מעולם הפארמה הרווחית ביותר.


החתירה למפעל- לאלו שזוכרים  לפני כחצי שנה במפגש בקולומבוס גולן ביטון המנכ"ל דיבר על כך שהם רוצים  את כל השרשרת(גידול עד מכירה) אך ע"פ מה שמסתמן  ניתן לראות שהחברה חישבה מסלול מחדש ושמה את כל מאמציה בהקמת מפעל למיצוי עיבוד ואריזת קנאביס. כחלק מהרפורמה של משרד הבריאות והיק"ר (היחידה לקנאביס רפואי) כל גרם שייצא ממדינת ישראל יהיה חייב לעבור במפעל עם תקן gmp

כיום מכל החברות שיש פה בארץ נוצר מצב שיש בסך הכל שלושה מפעלים עובדים: פנאקסיה bol  ובזלת.

כל חברה/חקלאי (מאות חקלאים כבר הכינו את השטח והסבו חממות שלמות לטובת קנאביס) יהיו חייבים לעבור במפעל והחתירה למפעל של יוניבו תכניס אותם לצוואר הבקבוק משמע החברה תוכל לגזור קופונים מלא מעט חקלאים/חברות.

לראיון עם מנכל יו ניבו לחצו כאן

הרודיום השקעות-פנאקסיה


האריה הגיע לעיר.

לפני כחודשיים הודיעו פנאקסיה והרודיום השקעות על מיזוג והפיכת פנאקסיה לציבורית. המהלך הזה די טרף את הקלפים של כל החברות שעד אותה כניסה תמיד דיברו בזמן צופה עתיד.         

פנאקסיה היא שם עולמי בקרב המשקיעים בצפון אמריקה. מפעל עובד במשך עשור. מוצרי קנאביס שהם לא רק התפרחת והשמנים הרגילים ( טבליות לבליעה, קפסולות,פתילות, כדורים תת לשוניים).

מתוך 8 חוות פעילות פנאקסיה מייצרת ל7 חברות את המוצרים שהם לא התפרחת אך עם כניסת הרפורמה באפריל אפילו התפרחת תהיה חייבת לעבור במפעל שלהם (אלא אם יבחרו מפעל אחר).

בצוות של פנאקסיה ניתן לראות שניים מהשמות הגדולים ביותר בתחום הקנאביס בעולם. ד"ר דדי סגל-מנ"ל ומייסד ופרופסור דוד מאירי בדריקטוריון. פרופסור דוד מאירי הוא החוקר הראשי במעבדה לחקר הסרטן וחקר קניבואידים בטכניון.

לפנאקסיה יש הסכם אדיר אל מול mpx  שטדי סיקר לא מעט הכולל בניית 3 מפעלים בארהב ומכירת הידע והניסיון שלהם.

כרגע שווי השוק של הרודיום הוא 100 מיליון שח אך מדובר בהקצאת מניות של 75% מה שאומר שהשווי אמור להגיע למעל 400 מיליון שח לאחר האיחוד.

כמה אספקטים שכדאי לשים לב אליהם בהסכם המיזוג: ההסכם מול הרודיום לא כולל  בתוכו את כל הפעילות בארה"ב וקנדה ולא כולל כל תהליך שמקור חומר הגלם הוא לא בישראל(לצורך הדוגמא, לפנאקסיה הסכם עם טוגדר על עיבוד ואריזה של הקנאביס שיגיע מאוגנדה ומהפירות הללו המשקיע הישראלי לא יהנה).

לפנאקסיה אין חוות גידול, האסטרטגיה שלהם לאחר אישור הייצוא היא לרכוש תפרחות מחוות גידול לעבד אותן במפעל ולייצא אותו לחו"ל ותוך כדי להמשיך ולגזור קופון מכל חברה/חקלאי שעובר אצלה במפעל.

באופן מפתיע החברה אינה רווחית מהפעילות בארץ בשנים האחרונות אך התחזיות שלהם לאחר הרפורמה הם 47 מיליון שח לשנה לאחר תחילת היצוא.

למרות שההסכם לא כולל בתוכו חלק לא קטן מפעילות פנאקסיה, עדיין מדובר באחת החברות היותר מעניינות מבחינתי בגלל הידע והניסיון שיש לחברה(חברות בעולם מוכנות לשלם לא מעט בעבור הידע הזה). קניין רוחני ומוחשי למוצרים שחברות בעולם טרם פיתחו.


אינטרקיור


אינטרקיור(פעילות דלה בתחום הביו) מוזגה עם קנדוק וכיום אינטרקיור מחזיקה בבעלות מלאה על חברת קנדוק.

קנדוק היא אמנם חברה מפסידה ויש לה פחות מאלפיים מטופלים אך החבר`ה באינטרקיור יודעים לעשות יחסי ציבור. שווי השוק שלה הוא מעל 750 מיליון שח. יש לה מזומן של 64 מיליון שח שהגיעו גם מאדם נוימן (שווי מוערך 4 מיליארד דולר, מייסד WEWORK)  .

אינטרקיור גייסה לשורותיה את אהוד ברק שהקשר בינו לבין הקנאביס הוא מקרי בהחלט אך שמו וקשריו בעולם משמעותיים מאוד.  

היא נחשבת הכוכבת בשוק עם מחזורי מסחר משוגעים של מעל 20 מיליון שח ביום. סכום המזומן והקשרים של אהוד ברק הופכים אותה למרות השווי המנופח לאחת החברות היותר מעניינות בשוק.

החברה הודיעה שבכוונתה להנפיק בקנדה ובנאסדק. בגלל ההייפ המשוגע שיש לתחום ובגלל הקשרים של בעלי השליטה אינטרקיור כנראה לא אמרה את מילתה האחרונה. 

החברה הודיעה אתמול שאהוד ברק ומנכל קנדוק רואי זרחיה ינאמו בפורום הכלכלי בדאבוס שמתקיים בימים אלו. אי אפשר להתעלם מכוח וקשרים שיש לשני אלו (ברק ונוימן).

האחד היה ראש ממשלה במקום הכי מסובך בעולם, והשני מיליארדר בעל כיס עמוק מאוד להמשך עבודה.

אם ההנחה שלנו היא שהקנאביס כאן אז כנראה גם אינטרקיור. מדובר במניה שעלתה 1000 אחוז בכמה חודשים ולכן הרבה אוויר עוד יכול לצאת ממנה.)

לאחר הכנס בדאבוס, הודיעה אינטרקיור על שלושה שת"פים עם חברות בחו"ל וסקייל אפ של 100 טון קנאביס בשנה הקרובה. ע"פ כוונותיה החברה רוצה להפוך לגורם מרכזי בתעשייה.

עמיר שיווק-bol


אמנם מניית עמיר שיווק היא סולידית בהרבה מרכבת ההרים שיש לקנאביס להציע, מדובר בחברה סופר מעניינת, שכן עמיר שיווק היא חברה שיווק למוצרים חקלאיים ובחציון הראשון של שנת 2018 רשמה הכנסות  של 470 מיליון שח. רווח נקי עומד 17 מיליון שח.

עמיר שיווק נמצאת בבעלות התאחדות האיכרים במדינת ישראל וחלק מהכנסותיה כוללת גם נדל"ן מניב. בגלל הפעילות המסורתית שלה לא נכנסה לשוק בדרך הרגילה (כניסה לשלד ציבורי):

חברת החקלאות קיימת משנת 1942. החברה חתמה על הסכם הלוואה לbol  של 30 מיליון דולר אשר יתחלקו בין עמיר שיווק לבין ליאון קופלר(היו"ר והבעלים של רשת סופר פארם).

מטרת ההשקעה היא בניית מפעל גדול יותר והיא תישא 8% ריבית. עמיר שיווק וקופלר יוכלו להמיר את ההלוואה למניות בתנאים שלא פורסמו במאיה.

מאז שעמיר שיווק הודיעו על כניסתם המשותפת עם Bol  לתחום הקנאביס המניה עלתה "רק 55%".

מחיר מניית עמיר שיווק ללא הקנאביס, אלא רק מהפעילות המסורתית שלה הוא סביבות 2500 אג`. מחיר המניה מאז הודיעה על כניסתה לתחום 3800 אג`.

לחברה יש קשרי מסחר ענפים עם כמעט כל חקלאי במדינת ישראל, הפריסה שלה מדהימה וביחד עם הבעלים של סופר פארם כנראה הכיס עמוק.

החברה פרסמה בתקשורת על הרצון להיות מקור מימון למגדלים בדיוק כפי שעושה עם bol  פארמה. בכוונת bol  להנפיק בקנדה/ארה"ב(דיווחים בתקשורת) בשנה הקרובה ובכך להעלות ערך לעמיר שיווק.

Bol  פארמה היא לא חברה רווחית עם פחות מאלף מטופלים(שמה המקורי של החברה הוא שאיפה לחיים) במיוחד אך יש לה מפעל קיים ועומד, משמע יש לה את כל השרשרת- גידול עד מכירה.

מטרת ההשקעה היא בניית מפעל גדול יותר והעלאת הכמות המיוצרת האפשרית של הקנאביס. יש לציין שעמיר שיווק/ bol  לא הודיעו אף הודעה משמעותית על חוזה/הסכם ולכן הסכם משמעותי יכול לגרום למניה לפרוץ.
6. ווייטסמוק- better

לחברת better  יש שם מעולה בקרב תעשיית הקנאביס בארץ ו4000 המטופלים שלה(הכוללת קהילה שלמה המתייעצת זה עם זה בפייסבוק על הזנים אותם כדאי לצרוך- יחס cbd  ל thc).

בטר, אמורה להתמזג סופית בימים הקרובים אל השלד הבורסאי וויטסמוק בהקצאה של 75%.

שווי החברה עומד על 75 מיליון שח ועם ההקצאה אמור לקפוץ למעל 300 מיליון שח. אני מעדיף לא להיכנס בשלב זה לחברה עצמה כיוון שחלק מהסכם המיזוג כולל בתוכו סכום מזומן של 12 מיליון דולר אשר אמורים להיות חלק מקופת החברה לאחר המיזוג.

טרם גייסו את כל הסכום, אך אם יגייסו מדובר בחברה עם מגוון רב של זנים וידע. שיתופי פעולה באוסטרליה, גרמניה וצ`כיה. אוסטרליה מהווה עבור כל החברות הגדולות דלת כניסה לשוק האסייתי- מה שאומר אוקיינוס כחול לחלוטין. שוק שטרם אפילו הגיע לחיתולים. עצם העובדה שבהסכם מול וויסטסמוק אין הגבלות ואין פעילויות שלא נכללת בהסכם ניתן לומר שאם יגייסו את הסכום הנדרש, מדובר ללא ספק באחת החברות המעניינות ביותר(שת"פים, רשיונות, מטופלים, פריסה, גידול אורגני(!!!), המון ידע וניסיון).

לסיכום, מדובר בתעשייה ספקולטיבית מאוד אך עם אפשרויות צמיחה אדירות. יש לישראל את היכולת להפוך למעצמה בתחום עקב הידע האדיר שצברה בעשור האחרון אך לא נשכח שהרגולטור פה עובד די לאט וחייבים להיות עם היד על הדופק.

לרשימת החברות המעניינות בקנאביס העולמי לשנת 2019 לחצו כאן

תודה ענקית לעינב וטדי על המידע היקר והבלתי פוסק.

המידע המובא אינו מהווה המלצה לקניה או מכירה  בשום אופן.

הכותב הינו מנוי בישראל בורסה ומומחה בינלאומי לתחום הקנביס.

מעוניינים להמשיך לקבל מידע על חברות קנביס? הנפקות?מפגשים?התפתחויות בתחום ואירועים יוצאי דופן?

 הרשמו למגזין שלנו בעלות מבצע לחודש הראשון- הירשמו פה

 

מובהר ומודגש כי הכותב [מחזיק בניירות ערך שהונפקו על ידי החברה נשוא המאמר] או [מספק שירותי ייעוץ לחברה בתחום שוק ההון ומקבל תמורה עבור כך]  ("החברה"), ועל כן קיים לו עניין אישי בחברה ובניירות הערך שלה. אין לראות במידע המובא במאמר כהצעה או שידול לקנות, למכור או לבצע עסקה כלשהיא בנייר ערך או מכשיר פיננסי אחר שהונפק על ידי בחברה, ואין באמור משום המלצה או הבעת כדאיות לגבי השקעה בחברה. המידע שמסופק במאמר הינו לצורך אינפורמטיבי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו ונתוניו האישיים של כל אדם.


מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: