בריל-הדוח הטוב ביותר מבין הקמעונאיות?

בעוד רוב חברות הקמעונאות הציגו הפסד בדוחות הרבעוניים, חברת בריל רשמה רווח נקי של 7.3 מליון ש"ח. מניית החברה עולה 7% בשוק האדום. (31-5-2022)

דורון בראס

עלתה על הציפיות

לא היו ציפיות גדולות מהדוחות של חברות הקמעונאות לרבעון הראשון של שנת 2022. בנוסף לכך שמדובר ברבעון חלש באופן מחזורי לחברות אלו, השנה גם הגל החמישי (האומיקרון) של הקורונה הכביד על החברות.

חברת בריל פרסמה היום דוח תקופתי לרבעון הראשון של שנת 2022. החברה הציגה רווח נקי ברבעון הראשון של 7.3 מליון ש"ח, זאת בעוד רוב חברות הקמעונאות עברו להפסד ברבעון זה.

בריל הציגה רווח גולמי של 68 מליון ש"ח לעומת 53 מליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, ורווח למנייה של 1.22 ש"ח לעומת 1 ש"ח ברבעון המקביל.

המדדים המובילים אמנם רושמים ירידות קלות היום, אך מניית בריל עולה 6.5% בעקבות הדוח.

כזכור, בחודש מאי 2022, חתמה החברה עם בעלת המותג הבינ"ל `ניין ווסט`, על הסכם עדכני, המאריך את תקופת זיכיון החברה לייצור, הפצה ושיווק של מוצרי המותג - תוך הרחבה של היקף קטגוריות הזיכיון , ושל היקף 6 זכויות הייצור, של החברה.

בנוסף, כבר מספר פעמים נאמר על ידי נציגי החברה שאחת מאסטרטגיות הצמיחה של בריל היא חתירה להוספת מותגים בינלאומיים חדשים והרחבת פעילות הקבוצה לתחומים נוספים, נראה שרשימת המותגים שמייבאת החברה עתידה לגדול, והם עשויים להציף ערך לחברה.

בריל היא גורם מרכזי בשוק ההנעלה וההלבשה בישראל ולה 8 רשתות שונות הכוללות 218 חנויות ו5 אתרי סחר.

החברה שבבעלות אליעזר בוסקילה ומשפחת גנזי מתמחה בייצור, יבוא, רכש ושיווק של הנעלה, הלבשה ואביזרי אופנה, ומשווקת מעל 40 מותגי הנעלה.

מניית בריל היא אחת מכוכבות הבורסה הישראלית בשנים האחרונות ועלתה מעל ל-650% מדצמבר 20.

כזכור ב24.12.2020 עינב כהן מנכ"ל "ישראל בורסה" וטדי לנץ הובילו את קבוצת המשקיעים שמנויים לעיתון "ישראל בורסה" לרכישת 20% ממניות בריל לפי שווי 16.5 מליון. כיום שווי החברה עומד על כ- 200 מליון.

חברת בריל לא מפסיקה להפתיע ויהיה מאד מעניין לעקוב אחרי התפתחויות החברה שלא מפסיקה להתייעל ולהתחדש, ואולי גם מכינה לנו הפתעות חדשות. 

רוצים לקבל את הסקירות הכי מקצועיות בארץ, מפגשי משקיעים, עדכונים חמים לפני התקשורת ועוד? תצטרפו עכשיו ל"ישראל בורסה". הרשמה בקישור.

מובהר ומודגש כי הכותב [מחזיק בניירות ערך שהונפקו על ידי החברה נשוא המאמר] או [מספק שירותי ייעוץ לחברה בתחום שוק ההון ומקבל תמורה עבור כך]  ("החברה"), ועל כן קיים לו עניין אישי בחברה ובניירות הערך שלה. אין לראות במידע המובא במאמר כהצעה או שידול לקנות, למכור או לבצע עסקה כלשהיא בנייר ערך או מכשיר פיננסי אחר שהונפק על ידי בחברה, ואין באמור משום המלצה או הבעת כדאיות לגבי השקעה בחברה. המידע שמסופק במאמר הינו לצורך אינפורמטיבי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו ונתוניו האישיים של כל אדם.


מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: