עקבו אחרינו
ברשתות החברתיות:
לפרטים נוספים
צלצלו:
050-756-0642
isbursa@gmail.com
לפרטים נוספים צלצלו: 050-756-0642
isbursa@gmail.com או שלח לנו וואטסאפ

לייבפרסון

לייבפרסון (LivePerson Inc., NASDAQ: LPSN, סימול בבורסה לניירות ערך: לפסן) מציעה פלטפורמה המאפשרת לעסקים יצירת קשר יזום ומשמעותי בזמן אמת עם לקוחות באמצעות צ`אט, קול ותוכן, בזמן הנכון ובערוץ הנכון, כולל: אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, ומכשירים ניידים. יצירת הקשר מונעת על-ידי מיקוד התנהגותי בזמן אמת, המייצר הבנה אמיתית של מטרות הלקוח וצרכיו.

ללייבפרסון יותר מ- 8,500 לקוחות, ביניהםHewlett-Packard, IBM, Microsoft, Verizon, Sky, Walt Disney,   PNC, QVC,  ו- Orbitz הנשענים על לייבפרסון לשיפור תוצאות עסקיות והעשרת חווית הלקוח.

בשנת 2011, לייבפרסון זכתה בפרס CODiE בקטגוריית "פתרונות המסחר האלקטרוני הטובים ביותר" ונבחרה כאחת מ 25 החברות הטכנולוגיות בעלות שיעור הצמיחה המהיר ביותר בארה"ב ע"י Forbes. לייבפרסון נבחרה לחברת השנה 2011 על ידי ענקית הייעוץ והמחקר פרוסט אנד סאליבן. מטה החברה הינו בניו-יורק, עם משרדים בסן-פרנסיסקו, תל-אביב, אטלנטה, לונדון, ומלבורן אוסטרליה. לפרטים באתר החברה: www.liveperson.com.

מאמרים מומלצים - מניית לייבפרסון

• לייבפרסון מתפרקת בבורסה-צפי חלש לרבעון הבא

• לייבפרסון זכתה בתואר החברה המובילה לשירותי צ`אט ע"י Internet Retailer Magazine

• לייבפרסון נבחרת כאחת מהחברות המבטיחות של מגזין CRM

פרסומת
פרסומת

פרסומת
פרסומת